تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fliqlo ScreenSaver را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دریافت اسکرین سرور در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. اگر از علاقه مندان به اتومبیل رانی و بازی های رایانه ای این سبک هستید ، اسکرین سیور Stock Car Racing که امروز آن را آماده کرده ایم را می توانید به عنوان اسکرین سیور رایانه خود برگزینید. این اسکرین سیور سه بعدی و زیبا یک مسابقه اتومبیل رانی را به تصویر میکشد. اما نکته جالب در مورد این اسکرین سیور این است که هربار در آن وقایع جدیدی را مشاهده می کنید و پیش از این ندیده اید. این اسکرین سیور زیبا و جذاب را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


همانطور که می دانید اسکرین سیور یکی از برنامه های ویندوز برای حالت استراحت سیستم و کاهش مصرف برق می باشد. از همین رو امروز در سایت پرشیا دانلود اسکرین سیوری را با نام Tropical Fish برایتان آماده کرده ایم. پس از اجرای این اسکرین سیور مانیتور شما تبدیل به یک اکواریوم بسیار زیبای ماهی خواهد شد که در آن ماهی ها با اشکال ، رنگ ها و اندازه های گوناگون در حال شنا کردن هستند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


با توجه به آغاز فصل سرما ترجیح دادیم با یک اسکرین سیور با همین موضوع زمستان را به نمایشگرهای کاربران ببریم. این محافظ صفحه نمایش که به شکل کارتونی طراحی و آماده شده است موضوعی کریسمس داشته و حرکت بابانوئل ها را برای دادن هدیه در قالب یک اسکرین سیور به نمایش در می آورد. گرافیک بالا و ترکیب بندی شاد رنگ ها و همچنین موزیکی که با این محافظ صفحه نمایش اجرا می شود . Santa Claus 3D Screensaver نام همان محافظ صفحه نمایشی است که محصولی از ۳planesoft بوده و به صورت سه بعدی هم نمایش دهنده بابانوئلی است که برروی سورتمه در ابرها پرواز می کند. شبیه سازی ها فوق العاده زیبا و نزدیک به واقعیت هستند.

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/4/Santa%20Claus%203D%20Screensaver%20v1.0/Screensaver.jpg

قابلیت های کلیدی نرم افزار Santa Claus 3D Screensaver v1.0:
- گرافیک بسیار مناسب
- شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت
- موزیک دلنشین اسکرین سیور
- سه بعدی بودن تصاویر طراحی شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان